shiny

Sunrise - Catie Mckinney

比较喜欢这个歌词~

莫 西 顾:

     Catie mckinney,一个来自美国加州的十五六岁小女生。简单的吉他和清亮的钢琴伴奏完美结合、盘旋交叠,  属于小女生清澈甜腻的声线,干净的不像话,一开口就被秒杀。


歌词:


i got to reach you
我必须找到你 
i've gotta see you
我一定要见你 
let the light shine down on me
让阳光照耀在我身上 
when the day breaks
黎明破晓 
and the sky is changing colors
天空也在变换着色彩 
into something new i wanna see it with you
即将迎来全新的开始我想与你一同欣赏 
sunrise
日出时分 
i want to see you again
我想要再次见到你 
promise that you always stay
答应我你永远不会离开 
sunrise
日出时分 
with the world is blank new
当世界焕然一新 
i wanna see it with you
我想与你一同欣赏 
wanna touch you
我想触摸你 
wanna make you feel like you are the only one
我想要让你觉得你在 
in this world for me
这个世界上是我的唯一 
want to hold you
我想拥着你 
I wanna make you see
我想让你看见 
yesterday was long ago as soon as it'll be
昨天很快就会成为过去 
sunrise
日出时分 
i want to see you again
我想要再次见到你 
promise that you always stay
答应我你永远不会离开 
sunrise
日出时分 
with the world is blank new
当世界焕然一新 
i wanna see it with you
想与你一同欣赏 
cause I'm not gonna let you say
因为我不打算让你说 
you can see all the sun rising
你可以开心地看到 
in the world like stupid fan
世界上所有的日出 
that's nothing I wanna hold than flying for
现在我只想飞回家 
just need you
只为见到你 
sunrise
日出时分 
sunrise
日出时分 
i want to see you again
我想要再次见到你 
promise that you always stay
答应我你永远不会离开 
sunrise
日出时分 
with the world is blank new
当世界焕然一新 
i wanna see it with you
想与你一同欣赏 
sunrise
日出时分 
i want to see you again
我想要再次见到你 
promise that you always stay
答应我你永远不会离开 
sunrise
日出时分 
with the world is blank new
当世界焕然一新 
i wanna see it with you
想与你一同欣赏 
sunrise
日出时分 
i want to see you again
我想要再次见到你 
promise that you always stay
答应我你永远不会离开 

评论

热度(460)