shiny

You Don't Know Me (feat. Brodie Barclay) - Ofenbach

I don't know me

莫西顾:

刚才又去瞄了一眼网易云的听歌统计,现在已经听了有7362首歌曲,所以网易云的算法也就越来越难满足我了。但这首《You Don't Know Me》偏偏就来自于网易云的每日推荐,算是最近听到的还能入耳的歌曲。前奏欢乐又洒脱,像是计划在好天气出发的一场旅行,不知不觉中就抛却掉糟糕的现状,然后过去一段时间疲惫的身体也慢慢放松下来。


歌词:


Take me to the place
带我去那个地方
I used to run
那个我曾经奔跑的地方
Remember the house where I was born
记住我出生的屋子
My baby you don't know me
宝贝,你不了解我
My baby you don't know
宝贝,你不了解

I'll show you all the stars
我会给你看所有的星星
I used to hide
那些我以前藏着的星星
No one ever seem to realize
似乎没人能理解
But baby you will know me
但是宝贝,你会了解我的
But baby you will know
但是宝贝,你会了解的

But baby you will know
但是宝贝,你会了解的
But baby you will know
但是宝贝,你会了解的

But baby you will know
但是宝贝,你会了解的
But baby you will know
但是宝贝,你会了解的

Take me to the place
带我去那个地方
I used to run
那个我曾经奔跑的地方
Remember the house where I was born
那个我曾经奔跑的地方
My baby you don't know me
宝贝,你不了解我
My baby you don't know
宝贝,你不了解

I'll show you all the stars
我会给你看所有的星星
I used to hide
那些我以前藏着的星星
No one ever seem to realize
似乎没人能理解
But baby you will know me
但是宝贝,你会了解我的
But baby you will know
但是宝贝,你会了解的

My baby you don't know
宝贝,你不了解
My baby you don't know
宝贝,你不了解

My baby you don't know
宝贝,你不了解
My baby you don't know
宝贝,你不了解
My baby you don't know
宝贝,你不了解


评论

热度(150)